Hát eljött ez a nap is, több hónapnyi tervezés, mégtöbb hónapnyi alkatrész és egyéb dolgok beszerzése, de célba értem, és pontosan olyan lett mint amilyennek elképzeltem.
Megvolt az első utam is, de a bowdeneken állítgatni kell még bőven, mert elől semmi fék, hátul meg ránezésre satu :-D. De például a világításom is összevissza van, sima gyújtáson világít, amikor világítani kéne akkor nem világit, a hátsó az abszolút baszik világítani, de multival majd szépen végigmegyek és meglátjuk mi a fasz van vele (hátsó lámpám tippre nem kap földet). Ja meg a karbi összeszeréleskor faszán meghajlitottam a tűt, szóval az is csörög mintha muszáj lenne, de ezek már apróságok csak.
A lényeg az, hogy kurva jól megy, és nagyon élvezet vele az utat szelni (el is felejtettem hogy még bejáratas közepe/végén járok és a 60as órát teljesen kiakasztottam :-D) de hát menni akar és megy is, kapott a 14es fogas helyett egy 15öset és az egész sokkal élhetőbb lett, végre mindegyik fokozatot végig lehet pörgetni szépen, ráadásul a végsebességen is dobott valószínűleg egy kicsit (nem mértem telefonnal, csak érzésre mondom).
Egy szó mint száz, az álmom valóra vált, pár apróság javítása után már csak annyi dolgom van hogy addig megyek amíg ki nem fogy a benzin.
Innentől kezdve egy héten keresztül minden nap kicsivel többet fogok megmutatni belőle, és mindegyik dologhoz írok valami kis okosságot kárpótolásként amiért elmaradt mostanában jó sok poszt.
Szóval jöjjön is az első kép, bármi lehet de kíváncsian várom a tippeket :-)
Vigyázzatok magatokra, hiszen az idő már kezd jó lenne, de ez motoron mindig jóval hidegebb, így még most is öltözzetek rétegesen, illetve most indul a motorosszezon, egyfelől az autósok is elszoktak tőlünk, másfelől mi is elszoktunk a motorozástól szóval csak óvatosan, itt az egész év még motorozni :-)