A motoron minden is fel lett polírozva amit csak lehetett, ebből hoztam mára pár képet illetve pár megjegyzést.
Először is, hihetetlenül hálás vagyok Gábor barátomnak, hogy elvállalta eme feladatot, innen is nagyon köszönöm még egyszer, mert hihetetlen amit művelt ezekkel az 50 éves fémekkel, azóta se találom a szavakat.
Barátnőm már erősen igényt tartott rá hogy a tükör helyett ebben szépitkezzen, de nagy harc árán végül maradt a motoré szerencsémre :-D
És hogy mi a mai jó tippem? Az alu egyetlen hátránya az oxidációs folyamat. És amíg a blokkon meg egyéb helyeken csak apró karcok vannak, a felniket borzasztóan meg tudja enni az idő, és sajnos az enyémen is látszik hogy használva is volt. Gábor ebből is kihozta amit lehetett, de főleg a hátsó kerék nagyon kráteres lett az évtizedek alatt, viszont én meg ragaszkodtam a gyárihoz(költségvetési szempont miatt leginkább) így marad hű társam továbbra is.
(itt egy előtte utána kép, eszméletlen).
Szóval mára ennyi volt, szép lassan meglátjátok a motort de még 5öt kell érte aludni :-)